sandrasoderholm

Alla inlägg under maj 2011

Av Sandra Söderholm - 31 maj 2011 09:33


• Jag har bott i Stockholm när jag var liten

• Jag är JÄTTE mörkrädd, kan börja gråta! 

• Jag är beroende av min lypsyl och min telefon, får abstinens utan!

• Jag får psykbryt om jag inte får träffa mina närmaste vänner på flera dagar! 

• Jag har ridit i 8 år! 

Av Sandra Söderholm - 31 maj 2011 09:25

sitter i skolan just nu, har haft träslöjd och nu har vi håltimme sen musik sen bild sen slutar man vid ett! ;) jee, fast trååk med håltimme, då passar man på att göra läxor! MÅSTE göra en teknik sak som är JÄTTE svårr! ÅHH jaja men ska kolla på den lite nu, puss


äre nå fel med att jag är söt eller? ;o   



Av Sandra Söderholm - 30 maj 2011 22:45

1. En bild på dig själv & 5 saker om mig själv.
2. Mitt liv just nu.
3. I min väska.
4. Mitt hus / rum.
5. Sex personer som gjort skillnad i mitt liv.
6. Ett ögonblick.
7. Efter skolan vill jag...
8. Något som får mig att skratta.
9. Något jag saknar.
10. En bild som betyder mycket för dig.
11. Något du inte skulle kunna klara dig utan.
12. Vad tycker andra om dig?
13. Något du längtar till.
14. En bild och ett ordspråk/citat.
15. Något du inte kan släppa taget om.
16. Min absoluta högsta önskan.

Av Sandra Söderholm - 30 maj 2011 22:10

hEEEEEj, ligger just nu i min SKÖÖNA säng! hihihih, ska hoppa i duschen typ nu och sedan ska jag soova! Är verkligen jede trött! Men MÅSTE duscha såå nu ska man bli ren, puss


aa, jag tycker då iallafall att jag är sööt, våga inte säga nå annat!   

Av Sandra Söderholm - 30 maj 2011 18:48

weeho, sitter hemma nu med Emilia <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

När vi slutade så for jag hem och STORSTÄDADE hela lägenheten, ojoj! Sen kom emilia och pappa så for jag och emilia till handlar'n och köpte glass, mums! 

Sen hem igen och sen till coop och handla och sen hem och sen drog vi och solade! SKÖÖNT! Jaa och nu väntar vi på att våra vårrullar ska bli klara ;) 

Ska gå och kolla till dom nu, puss


 

Av Sandra Söderholm - 30 maj 2011 12:02

Sådääär, nu har jag gjort om lite på bloggen! Är inte supernöjd men det får vara såhär ett tag framöver nu! 


jaja men min dag då, har sovmorgon wöö! Sen svenska, bild och nu väntar man på att matten ska börja och efter det har vi idrott sen slutar jag! Då ska jag hem till pappa och städa lägenheten och sen invänta att han kommer hem, emilia kanske kommer med honom hem! JEEJ! Saknat henne som faan har fan ångest utan henne! Hon har ju varit borta i en jävla vecka, inte ok! Men idag får jag kanske träffa henne eller imorgon jippie! Jaja men nu börjar matten


puss

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Sandra Söderholm - 30 maj 2011 10:22

HeeeJ! Jag är glad nu! Hihihihi 

Hittade äntligen en sida som var lätt att blogga ifrån! HAHA jag har typ 20 bloggar nu på massa olika sidor men denna sida var best! 

WIiihHoO nu så ska jag ändra lite på bloggen! JiPiE! 


puss


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards