sandrasoderholm

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Sandra Söderholm - 2 juni 2011 15:55

2. Mitt liv just nu

Mitt liv just nu är väl bra! Det skulle kunna vara bättre men livet leker och allt är bra iallafall! man ska inte deppa över det man inte har, utan vara glad över det man har! Sååjoo, livet rullar på som det ska! 


3. I min väska

Men ååh! tyyp, 

• Dator
• dataladdare
• kameraladdare
• mobilladdare
• USB kablar till massa saker
• örhängen/halsband/armband
• Lypsyl (fast glömde den hemma nu :'()
• Halstabletter
• Ibumentin
• massa kläder 
• massa viktiga papper
• sminkväskan
• presentkort
• ansiktskräm
• 2 deodoranter
• en kit med nagelsaker
• termometer HAHA! 
• systemkameran

• headset

• pengar

• tuggummi 

• nagelsax 

sen orkar jag inte leta nåmer och orkar inte riva ut kläderna såå jo, säkert nå mer.

Av Sandra Söderholm - 2 juni 2011 15:45

heii! Igår storstädade jag mitt rum i 12 timmar! Jaja men fint blev det men är inte riktigt klar menmen :D 

Just nu sitter jag ute i skogen med frillis! hihih, tog halv två bussen hit och sen har vi bara chillat, ska strax ner och baka kladdiskaka! WEEHO! fett sugen på det! 

Jajaaa men nu sååsåsåsåsååså ska jag tvinga ner frillan! puss


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards