sandrasoderholm

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Sandra Söderholm - 4 juni 2011 22:00

Gårdagen vart helt kul ändå, just efter jag hade skrivit så kom felicia och dåå tyyp gick vi och hämtade maxmat och sen for vi till seskis och umgicks med jenny, sen buss till stan igen och då köpte vi tjockis saker på coop sen for vi och solade och köpte glass. Så mötte vi tobbe, sami, emma och några till och så bestämde jag, felicia och sami att vi skulle bada HAHA :D Sen for vi hem och chillade resten av kvällen! :D 


Idag har jag vart i luleå med mamma, felicia och emilia! :D Fick med mig hem en massa men orkar inte berätta nu, sen for vi till kalix och åt och sov typ några timmar hehe.. 

Jaa sen till seskis en snabb sväng och sen hem till standen! weeho, men nu ska jag och felicia komma aa såå puss


ceppee<3<3<33<3  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards